platsen



Helg:

- Vakna och se huset invaderat av ett mindre fotbollslag, dvs Frodos kompisar, som skulle ha tantdag. Detta innebär att de satt i vår källare och drack te, åt scones och stickade. Majan och jag hade strikta order om att inte uppehålla oss i källaren om det ej var nödvändigt.
- Leka med Bookie och Anton på vendredi. Äta pizza och se sorglig film.
- Skjutsa systrar som var ute på äventyr

- Leka med JT och Emina på samedi. Besöka Sams lägenhet där det var 20-årsfest! Tomtebloss och så passade jag på att berömma Jim för hans tolkning av transvestiten i julkalendern.
- Återigen skjutsa syster samt hela hennes klass (ungefär)som inte har upptäckt det fantastiska transportmedlet bussen.

- Leka med JT och Anton idag. Behöver jag utöka min umgängeskrets eller. Förlorade mot JT i Mariokart vilket var lite jobbigt men sedan gick det bättre på andra spel.


Har ej pluggat så micket som jag borde - aj.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0