handsome johnny flynn



Ytterligare en underbar inlämningsuppgift till franskan skulle in vid midnatt ikväll. Micket roligt. Häromdagen insåg jag att det är alldeles för micket jobb med att skaffa sig ett liv så jag skaffade ett dataspel där man ska kontrollera en by istället. Det gäller att prioritera och mina idioter till bybor råkade ju äta upp all sin mat så uppgiften skickades in lite sent.


Annat kul: har hittat soundtracket till mitt liv. Länkar för er som orkar men kort summering av texten: Gammal ungmö som bor själv med massa katter. Hennes föräldrar tycker att hon ska finna sig en karl men den enda mannen hon vill ha är den stilige Johnny Flynn (!!) och han ser aldrig åt hennes håll.

Vad är oddsen?


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0