finlandia




Hemma från Finlandia! Lever, om än lite frusen och posttraumatisk stress efter ett synnerligen hemskt överfall av vilda mumintroll.

Nej Suomi var micket fint. Lite kallt för att bada, men...



I fredags var vi chilenska gruvarbetare på Granis överraskningsfest. Misstänker att det inte finns några bilder på det... Vet inte vad som hände riktigt, eller jo det gör jag men inte varför vi plötsligt dissade krogen och gick till McDonalds istället? Emina och jag ville iaf kattnappa jordens fluffigaste katt. Vi spenderade säkert en kvart med att övertala den om att vi var snälla och sedan ville den inte överge oss. JT skrämde dock iväg den </3



Nu har jag plötsligt massa franskläxa att göra (förstår inte hur det alltid blir så här) så ska väl sysselsätta mig lite med det. Sedan telefonera till min käre granne och se om han ids umgås med mig.




xx


Kommentarer
Postat av: sam mattson

I DEMAND PICTURES! :D

2010-11-02 @ 18:12:26
URL: http://mattz.blogg.se/
Postat av: stina

jag låste ut mig i sju timmar. dumma engelska dörrar.

2010-11-02 @ 21:03:30
URL: http://stinabergdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0