chilli



Föredrag som nämndes häromdagen blidde lite (läs "micket") för kort. Kuligt, kuligt eller vadå. Typsikt.


Kvällen följdes av tv-spel i form av både Mariokart, Buzz och Singstar. Micket dramatiskt. Vi säger att jag vann... Slutade med att jag och Jonh bråkade om att sitta fram i bilen på vägen hem så han kastade bort nycklarna i snön. Lite jobbigt med tanke på att Anton bor aningen för långt bort för att man ska gå hem mitt i natten. Nycklarna återfanns och vi satt båda i baksätet och Emina kände sig som en mamma till två bråkiga barn, ehehe.


Idag ledig, alla är borta och jag har bilen. Soft liv.



xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

chilli eller chili? ;)

2010-11-18 @ 16:58:41
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0