when i say "hip" thou shalt not say "hop"



Slutade med att jag och Marie halvsprang till tuben och begav oss till Tooting efter att jag slutade jobba vid 8. Vi misstänkte starkt att vi inte skulle komma in eftersom vi var lite sent ute för gratisspelning. Men vi hade tur. Missade de andra banden men vi fick se Dan le Sac vs Scroobius Pip. OJOJ vad dans det blev. ALLA dansade. Om vi hade varit på någon klubb hade jag inte klagat om de hade spelat hela kvällen.


Hade tänkt langa officiella videon men det var visst inte albumversionen och eftersom den är bäst får ni lite tråkig video. Underbar låt dock.

Thou shalt not think that any male over the age of 30 who plays with a child not their own is a paedophile... Some people are just nice.







Ekonomisk afton. I morgon håller vi oss i trakterna kring Highbury & Islington och Stoke Newington. The Indelicates på Buffalo Bar på kvällen. Yayyyy!!



God natt mina vänner


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0