well i left home three days ago


Senaste tillskottet i min fotosamling som går under namnet "Bilder som är så suddiga att man icke kan se vad de föreställer (men frukta icke, det finns skyltar under som talar om det)". I brist på sommarjobb så kommer den under sommaren 2010 att ställas ut i Vasaparken med inträde för det högst blygsamma beloppet av 5 kronor. *entreprenör*







I söndags var vi vid Northumberland Square någonstans vid Angel. Det var Bandstand Busking, vilket innebär att några band spelar några låtar för gratis pengar. Huhuhu me gusta. Som tur var fanns det även träd där (=skugga). Fruktansvärt varmt. 25 grader och inte ett moln.

Sedan gådde vi ner mot Brick Lane och Rough Trade. INTE kul. I sån värme ska man ligga på en luftmadrass (helst med en cola i handen) och flyta runt någonstans på Mälaren (helst typ vid Östra Holmen eller Sanda), definitivt inte promenera långt inne i centrala London. Tips från mig till dig liksom.

Hur som helst råkade jag hitta en present till mig (Till Stina Från Stina) på Rough Trade. Den är fett söt. Sprang även efter någon som liknade Johanna väldigt micket. Skrek "Johanna! Johaaanna? JOHAAAAAAAAAAANNNNNNAAAAAAAAAA?!!?!" osv. Antingen så var det inte det eller så kanske värmen hade slagit ut hennes trumhinnor, haha!




Northumberland Sq och min älskade flaska som vanligtvis brukar innehålla vatten:






Pappan i familjen här är högst intressant. Han bor inte här men han dyker upp lite då och då. Han dök upp för ungefär 20 minuter sedan och sa att han hämtar ungarna och lagar mat så jag är ledig fram till 18.00. YES.



xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

alltså du skriver verkligen roligast av alla jag känner. Skriv en bok! så åker vi til llondon sen. hehehe.. nehe det funak itne att skriva en bok på en vecka? då får jag komam nuu då

2010-05-28 @ 00:18:01
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0