been listening



Känner att det var relativt länge sedan jag förpestade er tillvaro genom att prata om Johnny Flynn. Han ställde in två spelningar pga sjukdom här i veckan.
"ÅH NEJ JAG SKA JU SE HONOM PÅ ONSDAG!!! " och nervsammanbrott osv. Men denna dag bjöd på goda nyheter i diverse former.

Dels så är Johnny ungefär frisk. Lycklig. Sedan visade det sig att man kan lyssna på korta bitar av fem låtar från nya skivan på last.fm. Naturligtvis lyckades jag göra ett helt hönshus av en fjäder och mitt stackars nervsystem fick nog och stängde ner för säsongen.

Alltså hans första skiva A Larum är en av de bästa skivorna jag vet. Den är så bra att jag spelar den varje dag när jag skjutsar och hämtar ungarna. Lissnar på den jämt. Kommer behöva köpa ett exemplar till innan jag åker hem eftersom skivan kommer vara utsliten vid det laget. Frågan är hur han ska kunna leva upp till denna standard. Hade mina tvivel om att lissna på dessa klipp, för hur skulle jag kunna bli något annat än besviken??


Efter några ögonblick av ångest lyckades jag förmå mig att klicka och här följer en slutsats: Tvivla aldrig på Johnny. Johnny vet och Johnny kan. Fem bra låtar. Blir det inte 7e juni snart??









xx

Kommentarer
Postat av: stina

Tack, nu känns det bättre. Älskar när du pratar om Johnny Flynn, som du vet. Tycker inte alls att du är besatt eller så...



Jag röstade på socialdemokraterna. Föddes så.

2010-05-21 @ 10:42:18
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0