somliga går i trasiga skor



Fann min kamera.

Innebär att ni får ett bildspel med den högst kreativa titeln: BILDER FRÅN SENARE TID



A moment in time: Nya skor






Johanna och jag åker buss när det regnar






Haha, ja gör!





Marie och jag pickenickade i Hyde Park. Lägg märke till att de reser flaggstänger i bakgrunden.






Mystisk_tjej90





Just nu har de ställt ut 250 målade elefanter över hela London för att uppmärksamma och samla in pengar till den stackars asiatiska elefanten som är utrotningshotad. Denna står på Old Quebec St eller nåt. Söt.






Känner att det tar några år att langa bilder så det är allt jag har tålamod att fixa. I morgon blir det promenad längs Themsen från Waterloo med Marie. Ska hålla utkik efter elefanter!! FREDAGGG.


xx

Kommentarer
Postat av: emina

Gillar elefanteen^^



SV: ååh jag vet itne. hon har itne prngar. tycker du jag ska åka sjlv nu eller att vi alla ihopa( du cokså) åker senare?

2010-05-14 @ 12:04:11
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0