she is "when?" and he is always "how?"



BRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Syndafallet fortsätter. Stina sprang FRÅN bussen idag. Det händer ytterst sällan. Hemma efter att ha promenerat runt lite på Oxford St med Johanna. Alltso, vi besökte endast H&M och HMV innan vi blev jättehungriga och begav oss till en Sainsbury's men trevligt.

Personligen så har jag nu SHOPPAT för första gången på jag vet ej hur länge. Har ju alla pengar från förra veckan kvar efter min sjukskrivning. Men för att återgå till miraklet att jag har shoppat: Köpte ett par svarta tygskor. Kände att det var dags när mina gamla vita, bokstavligt talat, föll isär på ditvägen.
Älskar mina nya skor. Eller borde kanske snarare säga att jag älskar känslan av hela sulor och det faktum att TROTS ATT DET REGNADE NÄR JAG GICK HEM FRÅN BUSSEN SÅ ÄR FOTARNA TORRA. Alltså detta är det bästa köpet någonsin.



Igår regnade det ju lika micket. Då träffade jag Johanna i Highbury & Islington. Vi gick åt helt fel håll (ehehe mitt fel) och beslutade oss att åka till Chalk Farm och The Enterprise. Så rolig kväll!! Hahaha, jag dör. Johanna är en sån person som när man sätter sig någonstans och pratar i två timmar så känns det som en halvtimme. Man pratar om allt och skrattar så micket att man får träningsvärk dagen efter.


Nu dricka lite cola och om en stund bege mig iväg igen. LÖRDAGKVÄLL. Var så glad häromveckan för min fot är tillräckligt bra för klackskor. YES! Vad gör Stina i Camden en fredagkväll? Alla som gissar på sparkar i tån i trottoarkanten får tio poäng. Alltså jag vet inte hur många ben man har i stortån men uppskattar att ungefär ett halvt dussin är brutna. Min högerfot måste ha jättedålig karma. Men tejpade ihop tån med de två bredvid så hoppas att den läker forrrrrrt.



Blablabla, värt att veta osv. Ha en trevlig lördagkväll, det ska jag.


pusspuss

xx

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah Stina! nu hittade jag din blogg allt. du kan inte gomma dig langre mohahahaha!

2010-05-12 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0