tystnad



Hmmm min älskade dator Pikachu har under en längre tid varit micket olycklig med situationen. Virusprogrammet hittade ingenting så jag konfererade lite med Johan. Han sa "installera drivrutin blabla". Fattade ingenting men datorn är nu återigen en micket lycklig själ. Dock fungerar icke hörlurarna så det är ovanligt tyst ikväll.




EDIT: Efter många om och men fungerar hörlurarna (har ingen aning om hur det hände) och jag har blivit pålurad att installera IE 8. Fick först ett regelrätt raseriutbrott när det hoppade upp rutor och grejer hela tiden. När jag kom på hur man inaktiverade dem blidde jag micket glad. Känns som att IE och jag kan bli vänner ändå.


Nu följer den obligatoriska "yes datorn funkar-bilden":





Tusen tack Johan!



xx

Kommentarer
Postat av: s mattson

hahah regelrätt raseriutbrott. alltid lika underhållande :D

2010-05-20 @ 12:40:33
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0