THE TORCH I HOLD IS ALWAYS A-FLAME





did you learn just how i loved you,
did you see how far i've been?
would you meet me in an hour?
i could tell you what i've seen...

johnny flynn - cold bread




 




Taggar för Hop Farm Festival!! Kolla in denna line-up!! (Ni får även gärna beundra mina hjärtan och sådär) Kan tilläggas att detta endast är lördagen. LOVELY!










Min pappa är även bäst. Jag lovar. Det finns många bra människor (talar av erfarenhet eftersom jag råkar känna en hel del av dessa) men ingen är riktigt lika bra som han tror jag.





Är vi släkt eller?


xx


Kommentarer
Postat av: Veronica

pete <3 åå får tillbaka mina ryanair pengar så nu kanske jag har råd med flyg och festival :O

2010-05-13 @ 13:04:20
Postat av: Maja

Ähhh hade mycket bättre line-up förra året!

2010-05-15 @ 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0