MJAU



Fick nyss världens chock.

Såg bara svansen på en katt försvinna in i ungarnas rum så jag antog ju att det var Ruby även om nyss nämnda svans var väldigt fluffig. När kattfan kom ut igen fick jag en mindre hjärtattack. Den var svart och vit, micket stor och micket fluffig. Den blidde dock lika rädd för den sprang ut - fort.

Har nu stängt alla dörrar för med alla prylar som familjen har så kommer ju katten lyckas gömma sig någonstans och bli kvar i huset. Hemska tanke. Katter är söta, men de får gärna bo i ett annat hus än mitt.

I övrigt lever jag.



xx


Kommentarer
Postat av: Veronica

Smileyn! :D haha

2010-05-11 @ 13:03:29
Postat av: Friday

VAD ÄR DETTA?! DISSAR DU MIN SPECIELLA DAG UTAN ETT ENDA INLÄGG?!?!?!



nu blidde jag massa besviken!

2010-05-11 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0