liverpool är sällan bra mot luton



Helg är alltid fint. Igår träffade Marie och jag Siri, Carro och Amanda i Regent's Park efter många om och men. Lyckades ju naturligtvis hoppa av buss på fel sida av parken och fick promenera långt i mörkret. De hade även sällskap av en tjej som heter Victoria och så hade de hittat nån kille som hette Stan. Han kände till konspirationsteorier om ungefär allt. Hahaaha.


Idag är en ekonomisk dag. Skulle shoppa lite åt Johnnys namne (dvs Veronicas far) så promenerade ner till Archway. Det är bara 4 km men med denna värmebölja och alla uppförsbackar tog det på krafterna. Hemvägen var micket bättre för nedförsbackar och så var det lite svalare, hahahaha.

Är i skrivande stund hemma och myser i min säng. Inte varje lördag man är det. Sparar dock pengar till nästa vecka. Och vilken vecka det kommer bli. Jesus Kristus. Spelning måndag, onsdag, torsdag - varav en med den fantastiskt underbare Johnny Flynn. För att inte tala om HELGEN då. Kan inte bli måndag snart nog!


Imorgon ska jag leka med Marie i Angel om jag inte minns fel. Hoppas det är lite svalare då. Nu ska jag roa mig med The Sims eller nåt annat vettigt.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0