holy fuck



God afton. Kom nyligen hem från Charing Cross. Marie och jag såg Holy Fuck. Kan inte påstå att jag hade så stora förväntningar på dem. De gör nån form av electronica och jag hade aldrig varit på någon spelning utan sång så jag tänkte mig att det skulle vara lite tråkigt sådär.

ACK så fel. JESUS KRISTUS. Efter halva konserten hade vi dubbat den till Bästa Spelningen 2010. Inte nog med att bandet var massa bra och allt annat än tråkigt, fantastisk ljusshow och än bättre publik. Alla dansade nonstop i över en timme. Wunderbar.

Vi gick förvirrade därifrån och försökte förstå vad som hänt. På vägen träffade vi bandet som stod och sålde merch så passade på att lovorda både skiva och gig. Hur ska Johnny kunna slå detta på onsdag??



xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hallå!!! de är på caius skivbolag! han kanske var där? :O

2010-05-25 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0