to protect the world from devastation.........................



Fikade nyss med Marie i Wood Green. Vi upptäckte ett fint café. Ikväll ska vi se nåt band på en båt på Themsen. Lite udda, eh.


Efter att ha kollat på tv i ett antal dagar så körde jag ut ungarna i trädgården. Så igår invigde Isabelle, Kate och jag studsmattesäsongen. Min fot är officiellt återigen död. Vet inte om det beror på att vi hoppade på studsmattan eller på att de skulle leka pokemon och brottas. Tydligen så var jag en Bulbasaur (wtf?) och självklart vann Bulba för det var tillåtet att kittlas (ja, det var jag som bestämde reglerna).


Måste även ha något nytt tema att använda som rubrik nu. Mitt förra (thou shalt always kill-låten) tog ju slut igår.


xx

Kommentarer
Postat av: PIKA PIKA (aka Maja om du inte fattade det)

Jag gillar det nya temat på rubdrikerna!

OVÄNTAT.......?

2010-03-10 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0