the pixies? just a band



Söndag är vilodag. Så säger Bibeln. Följer den slaviskt så idag har jag ej gjort något vettigt förutom organisera mig lite genom att skriva lista medan lissna på Pet Shop Boys. Behöver lite hjälp av er där hemma med tillgång till papper såsom slutbetyg och sådär.

Funderar även på hur jag ska skriva det mest dramatiska personliga brevet någonsin. (DMDPBN™?) Realisten i mig vet att jag med största sannolikhet inte kommer in, men om jag inte gör det så ska jag i alla fall skriva ett stycke text som de kommer att minnas länge. Ungefär som släkthistoriegrejen på Historia B, hahaha. Ack, jag vill till Kina.


nu såva.


god natttt

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0