the cure? just a band



Idag har jag gjort en god gärning. Räddat världen (tagit de första tvaksamma stegen mot det åtminstone) och sådär. Skulle se The XX men var mindre frisk/pigg och jag vet att folk ville ha biljetter eftersom det var utsålt. Via last.fm sa nån Dave att han ville köpa så jag erbjöd mig att möta honom där och ge honom biljetten. Utanför sålde de biljetter för £50 (!!).

Har nu officiellt startat krig mot dem som köper alla biljetter och säljer dem för ex £50 när de kostade £15 från början... Sålde min för £15 (ja, ok de kostade 14 från början men dels så vill jag inte ha växel och dessutom var jag ju tvungen att ta mig dit så det kunde han väl få subventionera) och Dave var micket glad. Specellt eftersom en av dem där utanför ville köpa den för mer än vad min nya bekanta skulle betala. Jag sa dock nej. Känner mig som Wonderwoman som just har gjort världen lite bättre. Får väl hoppas att nästa gång som jag vill köpa en biljett så kommer Karma ihåg detta, huhuhu.  



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0