radiohead? just a band


Intressant dag, njä.


Går runt och funderar över vad jag ska hitta på när London är ett avslutat kapitel. Beslutsångest i dess renaste form som balanserar på gränsen till panik. Förra året vid den här tiden var jag lugn för då visste jag att Londinium väntade på mig. Hur som helst går jag runt och begrundar detta dilemma och intalar samtidigt mig själv att jag gör något vettigt. Faktum är att det enda vettiga jag har gjort idag är spela på Katies gameboy.


Mamma och pappa (mest mamsi) har äntligen börjat fundera på resa till London. Om Stina får bestämma så dyker de upp i slutet av juni och ser Sir Paul McCartney med henne.


På tal om Stinor så har min kära namne där borta i Israel ett och annat att förklara för mig. Stina pallra dig in på MSN nu och klargör vad du pysslar med!!



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0