LEGEN - wait for it - DARY!




Me gusta pannkakor. Det åt jag och ungarna idag. De var micket imponerade över mina skills i pannkaketillverkning. Här äter man det ungefär en dag om året (pannkaksdagen...) och då köper de såna färdiga. Ehe.


Känner hur jag nästan somnar. I förrgår kikade jag på The Shining och kunde inte sova efteråt för jag låg och funderade på vad bilden i slutet betydde (plus att jag var säker på att någon skulle hoppa in genom fönstret med en yxa). Igår sedde jag Casanova och låg vaken och funderade över vem som trodde att vem hette vad. Micket komplicerat.


EDIT: åhhhhhhh, jag dör. Katie kan absolut inte sova. Har hållti mig vaken i 45 min nu. Jag vill bara sova men hon gråter och är allmänt ledsen. Innan de gick ovh la sig sa hon att hon hade en känsla av att något dåligt ska hända och nu är hon orolig över pappan. Om det här hade varit en skräckfilm........

Hm, nu har jag iaf sagt att kan lissna på sin mp3 för då hör hon inte några läskiga ljud. Ursäkta, jag ska bara dö lite i min säng och sova i ca 9 timmar.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0