la la la lalalaaaa



hum hum.

Sol sol sol sol sooooooool. Vadå vår? Praktiskt taget sommar juuuuuu WAHEY!!

Bästa med sol är att jag och ungarna kan spendera micket micket tid på studsmattan. WUNDERBAR. Sedan vi kom in igen har dock Katie haft ett antal sammanbrott och hon gråter och gråter. Har lärt Isabelle sy i en knapp. Nästa steg är att lära ungen att sy knapphål men tyvärr sträcker sig mina husliga kunskaper icke så långt. Sydde i EN knapp på syslöjden i 6an och det knapphålet gjorde Maria åt mig... 

Nu snart Camden för att leka med roliga (WOWZA jag skrev "soliga" först, ett tecken??) filurer. Ska komma iväg i tid idag tänkte jag.



hey do


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag kan lära dig att sy knapphål när jag hälsar på. :P

2010-03-16 @ 19:55:59
Postat av: emina -konst & kreativitet-

sommaren kan du ta med dig hit!!

haha sy maria...

2010-03-16 @ 22:59:07
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0