crass? just a band



Överdrivet produktiv måndag wiiiiie. Har faktiskt... läst en bok. [plats för applåder]

Skulle kunna hålla en lång utläggning om att boken i fråga är den senaste delen i en serie som jag läste när jag var ca 14 år gammal och att jag blev överdrivet lycklig när jag upptäckte dess existens och sådär. Skulle ju även kunna delge er att bokfan kostade 20 pund i bokhandel här men fyndade på Amazon för £4 (!!) men det är ju inte speciellt intressant eh eh.



Andra roliga saker världen bör känna till:

- Min älskade dator Pikachu är arg. På vad vet jag inte. Den vägrar fungera som den ska. För att åtgärda detta tänker jag stänga av och imorgon sedan låtsas som att det aldrig har hänt.

- Engelsk cider <33

- Maja är i London. Skall underhålla henne lite i morgon. Skall även tvinga henne att göra köttbullar ehehehe.



bra hej!



xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

hej dig! bobby long ska ha en spelning imorgon. jag tycker att du borde gå dit och titta åt mig. ;)

2010-03-02 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0