varmt igen



Satte Frodo på bussen för ett par timmar sedan. Hon ska åka hem till Svea Rike igen, så lessamttt.


I min ensamhet ska jag typ:

- städa mitt rum
- sova
- posta brev
- sola
- sova
- gråta över att jag har dödat min Johnny Flynn-skiva
- kolla England - Slovenien



På tal om fotbolls-VM så måste England vinna idag. Enda andra möjligheten är att USA spelar oavgjort samtidigt som England också gör det men gör två mål mer. Och då är det ändå att singla slant som gäller. Heja heja!

Även trevligt att jag är ledig fram till ca 19.00 ikväll, ehe. Dock runt 30 grader så jag ska gömma mig under en sten alt kylskåp tills solen börjar gå ner.






xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

har du haft sönder skivan??? :O

2010-06-23 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0