men.



Tänkte roa mig med att skriva jordens längsta inlägg eftersom det var några sekel sedan jag skrev sist. Tyvärr måste jag först gnälla över följande två saker:


1. Hultsfred ställer in en vecka innan festivalen.


2. Här hoppades man på att Way Out West skulle avsluta med någon fantastisk bokning. Men nicht. INTE DÅ. Av alla roliga och alla tråkiga artister i hela världen så tar de dit HÅKAN fucking HELLSTRÖM.

Nu kommer Sveriges drygaste grupp av människor (dvs Håkan Hellströms fanatiska fans) vallfärda dit, inta Slottsparken och sjunga Håkan-allsång överallt och hela tiden. Killen verkar väl trevlig men VARFÖR anses han vara en av Sveriges främsta artister??

Känner massor av sorg för dig, Göteborg.





xx

Kommentarer
Postat av: håkan (är mycket snyggare och bättre än johnny flynn) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

HÅKAN?! döda mig!

JAG VILL OCKSÅ.



(obs jag är inte världens drygaste människa... fast jag älskar håkan - måste dock överdriva min kärlek massor för dig bara för att jävlas så då kanske jag är dryg.)



JAG VILL PÅ FESTIVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



och stackars hultan.

Tycker vi borde ses i sommar, typ att jag kommer ner till civiliastionen någon gång eller så.

vore grymt.

2010-06-30 @ 20:29:23
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0