i natt jag drömde något som jag aldrig drömt förutt



Misslyckades även med min lista igår.

Lyckades sova och kolla fotboll samt halvt städa mitt rum. Har även tejpat ihop mitt paket som ska skickas. Antal meter tejp som gick åt: ca 25. Friday hade varit stolt. Ska snart äta mat (fiskpinnar huhu) och sen försöka göra nåt vettigt med betoning på "försöka". Det är alldeles för varmt. Endast en vecka tills Veronica kommer!! HOP FARMMM!

Har även sett sista avsnittet av The Tudors. Sorgligt. Tycker att de borde göra en fortsättning när Edward, Mary och Elizabeth i tur och ordning tar över kronan. Fast det kanske har dramatiserats ett antal gånger redan så...




xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0