ekorren satt i granen




Mmmmmmmmmmmm THE STROKES ska spela på en rätt liten klubb i morrn. Häftigt. Sidan kraschade naturligtvis när man skulle köpa biljetter så fick inga. Ack, denna sorg. Men danke till söt-Frodo som hjälpte.


HUR SOM HELST.

Detta är ingenting mot vad jag har roat mig med ikvälll. Hum hum, vad kan Stina ha pysslat med, undras det nu. Jo, jag har stått och dregglat (figurativt talat) över Johnny Flynn. Suddig bild som även den kommer återfinnas i min utställning i Vasaparken i sommar:






Till Veronica kan meddelas att jag icke sedde Tom, men däremot flickevännen/fästmön.

Annat intressant :








xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

varför stoppade du inte henne???? :O rädda tom!!

2010-06-08 @ 23:51:58
Postat av: Sarah

strokes <3

2010-06-09 @ 07:14:05
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: stina

en till tjuga....

bra sätt att spara pengar på i alla fall.



... och dåligt att du inte sedde (-.-') strokes!



(jag börjar ge upp på att klaga om johnny.. kommer förmodligen lyssna på honom om ca. 6 månader (med tanke på pete och allt det där..)

2010-06-09 @ 18:50:48
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0