he said, oh he said...



Sjökrogen med Veronica, Madde, Anton och Jonatan igår. HMMM, kvällen började med förfest hemma hos Madde där sällskapet ej uppskattade min och Veronicas älskade Lez Be Friends. Sorg i hjärtat.

Var ÄR alla?? Alltså det var ju folk på Sjökrogen men var är alla jag känner igen?! Har alla flyttat? Jag har nu även sett Grannen som det har pratats så micket om. Sen lyckades Jonh prata lite mer än han skulle (!!) men alltså.... haha, ja vad ska man göra...

Hur som helst slutade kvällen med att jag tappade bort pojkarna och Madde och Veronica drog på efterfest med Grannen så jag promenerade till bussen med Mange i regnet. Kan konstatera att det var bland de mest intressanta samtal jag har haft sedan killen som älskade Amerika och ville bjuda på joint i Hyde Park. På bussen återfanns så småningom både Majan och Fridan och vi lyckades gå (läs simma) över fälten till hus 1 och 10.


Slutpose under ett paraply utanför vårt hus:






xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0