she's got a ticket to ryde




Ok, packningsprocessen är nu påbörjaddd.


Eftersom mitt mellannamn är "välorganiserad" sorterar jag som följande:


- Viktiga papper (ligger i ett stort brunt kuvert)
- Mindre viktiga papper (ligger i ett litet vitt kuvert)
- Oviktiga papper (kastas)
- Sladdar till kamera, mobil osv (återfinns i en liten plastpåse)
- Prylar jag vill ta hem men inte orkar sortera (återfinns i en stor plastpåse)
- Skor (står för tillfället på golvet)
- Saker som kan vara bra att ha i handväskan (ligger faktiskt i handväskan)
- Jobbigt att packa (ignoreras än så länge)
- Övrigt (dvs en klädhög)



Kan påpeka att det tog ca tre timmar att konstruera detta system och har sedan dess spenderat fyra timmar med att krypa omkring på mitt ytterst dammiga golv för att inte missa något. Kan nog lägga till "noggrann" som ett andra mellannamn. Stavas dock eventuellt "långsam" eller varför inte förkorta till något i stil med "lat". UHU, packning är typ den tråkigaste aktiviteten på jorden.



Applåder till mig danke.



xxx

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag hoppas fred ligger i det bruna kuvertet. (A)

2010-07-08 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0