mulle meck




Har filosoferat länge och kom till slut på en aktivitet som är tråkigare än att packa. Att packa upp.


Hur som helst så gick inte packning precis som jag hade planerat. Har typ alla mina prylar och hälften av kläderna i väskan och det är inte överdrivet micket plats kvar om jag säger så. Skildes med sorg från hårspray och schampoo och liknande. Mina älskade mjukisbyxor får nog stanna också. De sjunger inte ens längre på sista versen, de har gjort ett antal extranummer. Har för mig att mamma inte ens ville låta mig ta med dem till London från början så...

Räknade även skor och kom fram till att jag har fem par skor, varav tre är i ungefär samma skick som mjukisbyxorna. Det är hål genom sulan på alla tre, hahahha.

Tog även ner mitt fina kollage på väggen. Mitt rum ser lessamt ut nu. Ser inte ut som att någon bor här, finns inga personliga saker alls.


R.I.P








xx

Kommentarer
Postat av: gissa vem.

Kan älska att jag är upp och ner. haha

2010-07-08 @ 20:06:57
Postat av: Emina

hihihihihi

2010-07-08 @ 20:12:04
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0