...




Ignorerade packning och städning till förmån för The Sims. Några timmar senare kan jag rapportera att väskan ej har packat sig själv.



Sa hey do till Marie vid Victoria idag. Haha, vi är båda två så sämst på avsked så vi sa väl mer ungefär "vi ses, ha det bra så länge!" Kan även meddela lilla Mordor att jag har köpt dina lurar. Det tog mig ca tre timmar att åka hem för världens trafikkaos på vägen mot Golders Green. Hoppas för din skull att du uppskattar dem efter mitt lidande!!




xx

Kommentarer
Postat av: Maja

JAAAAAAAAAAAA! LURARNA..........



...



Jag menar DU kommer hem imorrn :D



Huhu skämt åsido. Klart jag uppskattar det. Men nu är jag pank :(

2010-07-09 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0