bedrövad



Stina loggar för att gnälla lite.


Studera.nu hatar mig. Varför stryks man från lägre prioriterade val när man antas till något? Har just haft världens uppenbarelse att jag vill ha mitt tredjehandsval men nicht, det är struket för jag antogs till andrahandsalternativet.


I övrigt har jag lekt med Anna och Anton ikväll. Känns som att man behöver en eller tio lugna helger efter den senaste tiden i London. Kroppen har inte återhämtat sig helt än. Samt så börjar jag bli uttråkad. Semester är bara kul så länge man kan vägra tänka på vad man ska återgå till så småningom. Om någon vill ge mig ett jobb så skulle det uppskattas.




xx

Kommentarer
Postat av: typ högst upp i norrland (- mcdonalds samt - tågstation)

jag vill komma till västerås!

2010-07-18 @ 20:52:28
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Men vad kom du in på då? :)



PSSS: ska vi åka ut till alex på björnön någon dag?:) jag jobbar imorn men kanske kan åka innan elelr efter. vore trevliggt

2010-07-19 @ 09:48:00
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: stina

ska prata med en familj snart i telefon. dör. dom bor nära Hampstead Heath om du vet vart det ligger.

hejdå.

2010-07-19 @ 16:26:24
Postat av: london calling

JAG ÅKER TYP 13 AUGUSTI! <3 LOVELY!!!!!!!!!!!!!!11

aj. haha.

2010-07-19 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0