TRALALA LILLA MOLNTUSS KOM HIT SKA DU

FÅ EN PUSS



Förstår inte hur jag lyckas.



FÖRSTÅR.

INTE.

HUR.

JAG.

LYCKAS.



Skulle ner till Wood Green och träffa Marie idag. Hoppade runt lite i mitt rum och eftersom jag är så otroligt graciös och välkoordinerad lyckas jag även skapa världens sår mitt mellan ögonbrynen. Som om det inte räckte med mitt lilla Harry Potter-ärr i pannan. Man ska hålla sig borta från kanter på dörrar och bord och andra vassa saker har jag nu - äntligen - förstått.

 

Som alla sår på huvudet blödde det micket och vägrade sluta. Föreställ er då hur det kändes när jag gjorde den fasansfulla upptäckten att det ej fanns några plåster i huset. Fick köpa i Wood Green när jag äntligen kom dit (tjusigt med blodigt papper och sådär). Nu är jag micket snygg och kan inte heller plocka ögonbrynen. Wunderbar.



Marie shoppade iaf micket. Inte jag. Min officiella ekonomi-vecka har gått rätt bra ändå. I morgon ska jag ta en tur till Hammersmith för Veronicas biljettter. Hon har ännu inte insett att Tom Vad-han-nu-heter-i-efternamn,- tror-det-börjar-på-S inte är någon James McAvoy. På kvällen blir det Camdennn tror jag. Nu blir det sova.



hey do


xx




p.s. Frodo är en lemur. d.s


Kommentarer
Postat av: Hon-som-inte-vet-vilket-smeknamn-hon-ska-välja

Ingen kommer någonsin förstå hur du lyckas, stinsen.

2010-01-27 @ 06:47:57
Postat av: Maja

altså stina.... KLANTIGT må jag säga....

2010-01-27 @ 15:21:59
Postat av: stina

förutom att du är sämst, vilket jag redan visste.... så tänkte ajg bara säga att jag fått min syster att lyssna på libs! Och är micket stolt över det.

2010-01-27 @ 17:44:20
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

han är singel iaf. din james ska bli pappa nu. oldie!

2010-01-29 @ 15:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0