puff



Ack så jag har jobbat idag. Hämta ungar när det var världens trafik, laga mat (köttbullar som gick att äta!!) sen barnvakt.

Antal pengar jag har är ungefär noll (inte riktigt men ungefär) men freeeeedag i morgon.

Skulle ha köpt en brödrost till familjen i juleklapp. Alltså om man rostar en macka så är den kall efter tre sekunder. Har irriterat mig oerhört länge på detta. Åh vilken intressant blogg det här är.



Nu följer bilder: (måste ju tänka på estetiken - plus att blogg.se säger att senaste bilden jag laddade upp var en tecknad giraff så känns som att det är hög tid)








1) Tower Bridge
2) Södra sidan av Themsen
3) Marie på Brick Lane (var vänlig se skylt)
4) Får äter katt på IKEA. Stillbild ur Stina och Maries planerade långfilm. Snart* på en biograf nära dig.



* 2034



För att sammanfatta de senaste dagarna så har jag varit på Ikea (Marabou <333 osv) och promenerat på södra sidan av Themsen samt träffat nån australiensare från Melbourne (Anna du är saknadddd) som bodde hemma hos Maries familj för tillfället. Han hade bott i Paris nån månad så vi satt och pratade franska (un peu plus lentemente s'il te plait?) alla tre. Marie är även på Tescos lista över efterlysta.



adios mis amigos

xx

Kommentarer
Postat av: sara

HATAR såna brödrostar!!

2010-01-22 @ 12:36:44
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0