i can stay 'til it's time to go



Klockan är halv 10 och sömnen är ca 2 mm bort. Så äckligt trött att det finns inte.


Idag var det IKEA. MARABOUUUUUUU <333 osv.
Hur denna trötthet kom sig av detta I will never know.

Igår var det lång tur. Brick Lane och Rough Trade, Spitalfield Market och sådär. Vi skall ej prata mer om bussarna. Fortfarande lite bitter. Förlåt för bildbrist och sådär men orkar knappt trycka ner tangenterna ordentligt så be mig inte langa bilder också, haha.




Gammal bild för att försköna bloggens något tveksamma estetik:







Vad fint mitt hår var........ Fast det är fint nu med så saknar det inte så jättemicket....



... men lite.



xx

Kommentarer
Postat av: stina

väldigt fin tröja tycker jag! :D

2010-01-12 @ 17:15:09
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

:o bobby long spelar på hoxton bar and grill imorgon. fail att jag missade det!!! :( har en känsla av att tom är där. :'( so sad!

2010-01-12 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0