elementärt min käre watson



Blaaaaa, jag dör.

Har typ varit halvt frånvarande hela dagen pga feber och förkylning. Isabelle var hemma från skolan, hon har säkert smittat mig. Iaf så bestämde jag mig för att åka ner till Camddddden och träffa tjejgänget. Vi skulle först till Flowerpot och sedan vidare till Koko. Så roligt folk och jag har aldrig varit på Koko så hade säkert haft massa kuligt, men började känna av febern så valde att åka hem och spara mina surt förvärvade slantar istället. WHY GOD WHY?







Som tröst kikar jag nu på nya Sherlock Holmes-filmen. Anledningen till detta heter Jude Law (och så har jag nästan läst ut min bok också). Den är rätt kul fast lite mystisk sådär. Återkommer med fler synpunkter i morgon.




God afton

xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

du får krya på dig till jag kommer!!!

2010-01-23 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0