221, 29, 76, 9, 220, 14, 134, 102



Vaken och nyduschad. Långa duschar som slösar på varmvatten är helt klart min grej.


Igår var det buss till förfest hos Johanna i Hammersmith. När jag gick längs Oxford Street så stod det en gammal man alldeles på kanten av trottoaren eller om det var på gatan precis nedanför kanten. Plötsligt dyker en buss upp i synfältet (tror att det var 7 mot Paddington) och tvärnitar. De där dubbeldäckarna behöver ju lite svängrum så då gäller det att hålla undan. Bussen lyckas dock stanna i tid, men avståndet till mannen kan inte mätas i dm om jag säger så. Det var riktigt nära ögat. Alla runtomkring skrek till och tappade saker men mannen själv hade kollat åt ett annat håll så han hade inte ens märkt något förrän han vände sig om.


I ALLA FALL. Från Johanna så begav vi oss in mot West End och destination The Borderline. Stället var dock totalstängt så vi gick till The Roxy istället. Det var kul! Slutade dock med att jag sprang därifrån i panik och fick med mig någon av flickornas vantar ^^


Annat intressant:

Stina har gjort en grupp på facebook (suck) inspirerad av något jag skrev på bloggen för ett antal år sedan (eller i december iaf). Hon vill att alla ska gå med: Det värsta med morgonen är att den är så tidigt på dygnet. Har min framtida karriär som storbloggare tagit sina första stapplande steg? Undrar när man kan förvänta sig att pengarna börjar rulla in...




Nej nu är det dags att göra något vettigt va. Adios


xx

Kommentarer
Postat av: lycklig flicka.

har du läst detta (vilket jag iofs nästan antar att du har med iaf): http://www.nme.com/news/nme/49264



Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



msn dog btw.

2010-01-16 @ 19:51:33
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0