didn't a tall man say there's got to be a better way?




Åhhhhh så micket att göra, så lite energi. Mitt rum har nått den nivån att jag suckar varje gång jag öppnar dörren. Bör städas snarast. Fast jag har kommit på att det går snabbare att bara släcka lampan.


Besökte Marie idag. Tittade på när hon packade och sådär. Micket skratt. Sedan skulle vi göra lunch. HAH. Ingen av oss är särskilllllt bra på det där med matlagning. Koka potatis, va hur? Fiskpinnarrrrrr iaf <333333333 osv



hey do

xx

Kommentarer
Postat av: stina

dåliga nyheter - inget järvsö :(

2010-01-21 @ 18:50:22
Postat av: stina

haha MYCKET MYCKET bra låt. den fastnar dock så fort någon säger namnet.

2010-01-21 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0