caps




SPENDERADE JUST MASSA PENGAR PÅ FÖDELSEDAGSPRESENT TILL MAJAN.


HOPPSAS ATT DU UPPSKATTAR FANSKAPET. DE LA NÄMLIGEN TILL 10 JÄVLA PUND FÖR ATT JAG VILLE BETALA MED KORT.



Bästa presenten någonsin dock, vill ge den nuuuuuuuu men går inte - WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE ALLT BLIR SÅ BRA I SLUTÄNDAN. GLAD GLAD GLADGLADGLADGLLLLLLLLLLLADD!!!!




 

Var upp till Ally Pally och kollade på utsikten idag. Fast när det var mörkt. Den där bilden gör inte rättvisa åt hur fantastisk utsikten är. Fast skulle gärna byta den några dagar för:

 




HEY DO





xx

Kommentarer
Postat av: Majan

tänker inte ignorera detta, det var ju spännande!!!!!

Sen måste du ju tala om för mig vad du önskar dig och berätta när du tänkte komma hem så jag kan ge dig present??? Annars kommer ju jag i MARS!!!!

puss

2010-01-18 @ 08:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0