besviken.



För att fortsätta i serien "inlägg som är mer eller helt enkelt mindre vettiga" så kommer nu berättelsen om hur Stina blev extremt besviken på grund av micket triviala saker.


Kika på den här bilden:






Vid första anblicken ett vanligt skivomslag. Ser det varje gång jag lissnar på Art Brut på ipoden. Hur som helst har jag kommit fram till två saker.

1) Det är fem personer på bilden.

2) Lila killen ser bra ut.


Problemet med Lila Killen är ju att man inte ser hur han ser ut. Därför har jag under de senaste veckorna på något vis lyckats skapa en bild av hur han ser ut. Menar alltså verkligen byggt upp det till en stor grej och intalat mig själv att han är minst lika snygg som JSK.

Tänker på det varje gång jag får syn på bilden på ipoden. Så nyligen tänkte jag att jag skulle googla och se hur killen ser ut egentligen. "ÅH NEJ" tänker ni nu för det är verkligen den enda vettiga tanken. Jag menar, man kan ju inte bli annat än besviken om man har bestämt att killen på skivomslaget är det stiligaste som vandrat på jordens yta.

MICKET RIKTIGT. Alltså det är inte riktigt OK hur besviken jag blev. Har tänkt på det hela dagen. Vet inte hur man ska komma över sånt här. Upprörd på riktigt.



Ville att alla skulle veta om detta och undvika att nämna Art Brut/färgen lila/foton med fem personer på eftersom jag är i ett micket labilt tillstånd. Tack på förhand.





xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag precis bestämde mig för att lila ska bli min favoritfärg.

2010-01-15 @ 11:04:26
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: sarah

det är visst 6 pers på bilden

2010-01-15 @ 18:41:23
Postat av: sarah

eller nej, jag ångra mig....

2010-01-15 @ 18:42:56
Postat av: facebooks administratör

vill bara säga att jag faktiskt(!) lyckades skapa en grupp på facebook nu!!! och den har redan 7 medlemmar (efter ca 10 minuter.) väldigt stolt !



facebook efterlyser fortfarande dig.........................................

2010-01-16 @ 00:02:01
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

han påminner nästan om pattinson :O

2010-01-16 @ 01:45:28
Postat av: Anonym

det står "tack till Stina Haraldsson" i förklaringen till gruppen. Jag hittade en tröja idag på Carlings där det stod "DIE FACEBOOK DIE" ... HAHA.



fast eftersom att du ska skaffa facebook (!!!!!) så är det ingen tröja för dig.

2010-01-16 @ 15:23:24
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0