as soon as i love her it's been too long



Eftersom vi ändå är inne på ämnet "saker som ingen bryr sig om eller sådär" så såg mitt hår lite rosa ut häromdagen! Micket mystiskt om jag får säga så.  

Igår träffade jag Marie i Camden. Bestämde dock för att bege oss ner mot Soho. Micket trevligt att sitta på pub och prata. Lyckades hamna mitt i nåt sällskap på ca 30 pers som alla kände varandra. Någon gick runt och tog kort, tror att det var födelsedagsfest eller något. De kommer nog bli väldigt förvånade över att se oss på bilder ^^

ÄVEN: British Sea Power (Veronica tyst) spelar i Kingston den 11/2!!!!! (Grattis Jonh!) Iofs lite längre bort än Scala som ligger vid Kings X men micket billigare!! Vem har biljett? WIIIIIIIIIIIIE.


Idag ska jag återigen träffa Marie. Fast vi ska österut idag, till Shoreditch eller nåt. Vi får väl se. Familjen gör mig vansinnig för tillfället. Vill låsa in mig på mitt rum och stanna här en hel vecka. Det går tyvärr inte för jag har ingen nyckel.




P.S. Såg även sista avsnitten av Vänner. Glöm vad jag sa - skrev - om Ross och Rachel. Känner inte alls igen det, en micket stor skillnad. Kanske nästa gång??




Nu ska jag hitta buss 243, HEY DO.




xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

noooo!! måste undvika london det datumet.

2010-01-10 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0