221, 134, 24, 29, 221



NEJNEJNEJNEJNEJNEJ



suck. fail. igen.


Alltså. Nej. INTE OK. Skulle träffa flickorna vid Oxford Circus halv 8, men eftersom jag skulle vara i Camden kl halv 10 så blev det lite jobbigt när snön ställde till det i trafiken för föräldrarna. Jaha, Camden åtminstone. Var där tidigt (WOAH - när hände det sist?*) så tänkte promenera från Kentish Town.

* Har det ens hänt någonsin??


Insåg halvvägs att jag fortfarande var för tidig och i fjärran såg jag The Flowerpot. Alltid gratis och alltid livemusik kl 9 - me gusta el ställe. Tänkte vänta lite där så går in och slås av två saker:

1) HAN (för det var bara en person på scenen) SPELAR A TIME TO REMEMBER (även känd som "Årtiondets Låt" i vissa kretsar**)

** Väldigt snäva kretsar kring den här bloggen ungefär


2) ÅH NEJ DET ÄR SÅNGAREN FRÅN SPECIAL NEEDS OCH DET ANDRA BANDET SOM VI SÅG PÅ ENTERPRISE (det var en micket hemsk kväll... Enda anledningen till att Marie och jag stod ut var billigt vin från Sainsburys). Efter The Enterprise hade jag ungefär lovat mig själv att aldrig gå i närheten av (har lyckats träffa på dem ett antal ggr) det där gänget igen för det är så pinsamt, HAHHAHAHAAHHA TOTALFAIL ATT SPRINGA PÅ DEM EH. Vad är oddsen på sånt?


Jaja, skall väl icke klaga med tanke på att jag fick höra Årtiondets Låt trots att Special Needs splittrades för X antal år sedan. Happyhappy men för att uttrycka mig så att Stina förstår: diskohetsigt***

*** Tror jag, har ej fattat riktigt när man använder vilket uttryck.


Sen roade jag mig på bussen med att lissna på alla sorgliga låtar som finns på ipoden tills jag blev arg och lissnade på Les Wampas istället. Imorrn är det Vampire Weekend gratis någonstans. Tyvärr inte på en sådan tid att jag kan gå. Suck.


Nu önskar jag er en god natt.






xx

Kommentarer
Postat av: stina

faktum är att jag faktiskt har lunarstorm, har precis bytt namn till världens mest discohetsiga:

coolflirtisgirl91

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



och nej ja kan inte hitta på för tjejen som jag intervjuade går i klassen som vi ska skicka tidningen till. HAHA. fail.

2010-01-14 @ 22:40:20
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0