WELL IT WAS TWENTY YEARS AGO TODAY







hur gick detta till?


xx

Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



förövrigt har jag lyckas få lite mer problem här borta i heliga landet...

Alltså kibutzens volontärhus (vi är ca 50 volontärer från olika länder i hela världen) kan liknas lkite med Paradise hotel. Du kan ligga med vem du vill, när du vill typ. MEN du måste tänka på vem du ligger med och NÄR. Typ tänka på vad det får för konsekvenser samt vad du tjänar på det. Det gäller alltså at spela så bra som möjligt typ.. haha. helt galet.



jag har i alla fall inte gjort något SÅ galet ännu.

MEN, han killen jag berättade om... Han umgås med en annan kille som inte alls är lika tråkigt. Han är väldigt rolig och charmig, men han ser inte bra ut någonstans -.-' IAF! så har HAN OCKSÅ börjar stöta på mig nu. Vilekt blir ett lite problem eftersom att dom alltid umgås!!!!



SUCK!

Nästa vecka kommer det nya volo9ntärer, jag hoppas att det kommer en grymt snygg kille som jag kan ta.

haha.

2010-02-17 @ 15:38:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

GRATTIS du !

bättre sent än aldrig ! :)

2010-02-17 @ 19:02:44
Postat av: sarah

jag vettefan alltså :o

2010-02-17 @ 23:03:04
Postat av: EN MAJA (18 ÅR OM CA 10 MINUTER)

GRATTIS DIN FJANT :D

2010-02-17 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0