TWIST AND SHOUT!!




*händelselöst*


Humhum, skön vecka när man får vila upp sig. Kanske lite för micket vila, men man ska ju inte överanstränga sig... Idag har jag mest läst min bok, badat, samt kollat på OS. Om det är någon sport som följs i detta hus så är det väl alpint. (Kan det ha något med det faktum att vi bodde i Sälen när jag var liten att göra eh??) Duktig Anja osv. Sarah var även här en vända, wiiiiiihi.

Nu sitter jag här och lissnar på pappas gamla lp-skivor (finns ju inget ljud på datorn). Dagens val är Please Please Me, enbart baserat på Twist and shout. 


Igår blev det stan med Frodo, systemet med Bookie, sen fådde jag besök av Madde och Emma, vilket var länge sen. Trrevligt. Sedan åkte jag med Emina och Jonh och besökte Erik ute i skogen. Vi sedde Into the Wild. Eller ja, alla sov under olika delar av filmen så tillsammans har vi säkert sett den iaf.


Imorgon kommer kusiner och mormor och sådär. Sedan Konrad om allt går som planerat ehe.




xx


Kommentarer
Postat av: sarah

tjohoo

2010-02-19 @ 10:15:26
Postat av: emina -konst & kreativitet-

aww varför ska jga jboba hela tiden! nejmen det skall bli konrad.

hahah "Eller ja, alla sov under olika delar av filmen så tillsammans har vi säkert sett den iaf.

"

2010-02-19 @ 10:27:30
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0