the beatles were just a band



Tydligen var inte det förra inlägget av godkänd standard enligt Frodo.

Suck.


Hade jag lagt in en bild på Pikachu hade hon säkert tyckt att det var jättesött.



Idag var jag på jättedåligt humör för sjuklig och fotont, så jag gick helt enkelt och la mig när ungarna gick till skolan. Vaknade 12 och var fortfarande lite surig. En lång varmdusch senare kände man ju i alla fall att man levde. Kollade email och jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad glad jag blev.

Mail från mamma om hur det i nån gammal körkortsbok stod att man skulle se upp för barn och fruntimmer (barn sprang ut framför bilen och fruntimmer var tydligen virriga). Långt, och micket roligt, mail från Anton som gjorde mig massa gladdd. Även ett mail från Länsförsäkringar som säger att deras kunder ska få pengar tillbaka eftersom de har gjort stor vinst. Med tanke på att jag aldrig har betalat en försäkring i hela mitt liv så misstänker jag starkt att jag inte får en enda krona, men det gjorde mig glad ändå.



Häromdagen såg vi Girls och Frankie & the Heartstrings på Scala. Gillade Frankie men Girls var lite tråkiga i längden... Sen träffade vi Josh och det var spännande. Kul kille, ehhehehe.

Igår...... sedde jag storslalom eller som de säger här: giant slalommmm. Svårt att förklara på engelska för Katie och Isabelle hur det funkade. Vi sedde även stafett - gulddddddddd!!!!! Duktig.


Annat intressant: jag har läst en bok eller tre. Kan ju inte ut och vandra så micket nu med stukad fottttt. Blir lite vansinnig men all is well.



hey do mina venner.

xx




P.S Till Friday:




Kommentarer
Postat av: stina

HAHA. hej.



1. Vem hade du dejt med? :O Och vardör drack du dig onykter innan dejten? Och hur gick den?



2. Det var fest i tisdags på puben. Jag och Mexikanen blev lite galna igen. Fast vi hade itne sex, vårt rum var lite upptaget när vi kom dit...

Detta är paradise hotel.



Nu har jag fått munherpes och ser ut som om någon bråkat med mig... suck.



2010-02-25 @ 17:22:53
URL: http://[email protected]
Postat av: sarah

vad har du gjort med stackars foten??

2010-02-25 @ 18:18:45
Postat av: Maja

PIKA PIKA!!



VAR INNE PÅ MSN I HELGEN FÖR JAG MÅSTE PRATA MED DIG DÅ OM NÄSTA VECKA, OKIDOKI???

2010-02-25 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0