stansteddddd



Idag (igar?) var ej min dag. Bara att konstatera.

Befinner mig nu pa Stansted. Skulle naturligtvis ha befunnit mig i min alskade sang hemma i lilla Irsta men lyckades jag missa flyget eller lyckades jag missa flyget. Att saga att jag hatar bussar racker inte. Jag AVSKYR dem. FORAKTAR dem. Do bussar do.


Det gar iaf ett till flyg till Vassan nu halv 7 pa morgonen. Det var ju bara att aka tillbaka till familjen, checka in online och skriva ut boarding pass. Nagot paranoid for att vara sen (samt uttrakad och ovart att sova i typ 2 h) sa tog jag sista Stansted Express och var har vid midnatt ungefar. Jag och flygplatsen gar bra ihop. Min nya favoritsysselsattning ar att sitta pa golvet hela natten, lasa bok/tidning, dricka cola samt lissna pa fin musik pa ipoden. Livet ar bra, wiiiiie.

Sakerhetskontrollen gick bra (massa latt nar man inte har dator med sig / saknar dock min alskade van) en av nagon anledning ville inte den dar prylen som laser strackkoden lasa min?? Det var en av orsakerna till att jag missade forsta planet. Som tur var sa tankte Gilly pa det nar jag var hem och hon foreslog att jag skulle skriva ut en extra i hogre upplosning. Den funkade som tur var. Sa nu ar jag och flygplatsen ater vanner igen.

Vantar pa att det ska hoppa en skylt om vilken gate jag bor bege mig till sa att jag kan sitta dar och stirra argt pa Ryanair-manniskorna och hoppas att de blir micket irriterade. Livet ar bra som sagt.



Hej da for ett tag London, hej Sverige!


xx

Kommentarer
Postat av: emina

haha aww inte kul att missa flyg!!

men vi ses idag! wiee!! (hoppas du inte missat snyggisbilden på min blögg)

2010-02-13 @ 16:30:09
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Veronica

du har gjort mig lätt ångestfylld nu. jag är mycket orolig för min egen resa. stansted blev plötsligt något som motarbetar och bussen blev mer ond än vanligt.

2010-02-14 @ 00:48:54
Postat av: stina

STINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag måste så prata med dig! allvarligt talat, jag har lite problem här borta för jag kommer göra något som inte alls är så bra och som jag itne alls vill.

Jag har liksom fått den där jävla grabben efter mig. Gah. Han spelade Music when the lights go out för mig efter att ja hade sagt att jag gillade den låten-.-' SUCK..... hans är världens mes.

2010-02-14 @ 20:29:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0