MISFITS



Ny tv-serie att följa. Eller följa och följa, första säsongen hade väl 6 avsnitt och det är allt som finns att se. Sämsta beskrivningen någonsin, låter så extremt fjantig att jag dör men serien är bra. Och rolig. Faktum är att den är så rolig att jag dör lite.

Iaf. Den handlar om fem ungdomar som får samhällstjänst. En konstig storm kommer och de får superkrafter.



........



Ja, ni läste rätt.







Dessutom är jag lite kär i Robert Sheehan mehe. Veronica har godkänt honom för hon gillar honom mer än James McAvoy (wtf).


Annat kul: alla huvudpersonerna ur nyss nämnda serie var hos Jonathan Ross - en sån talkshow, tänk Conan O'Brien eller så - så kikade på det. Där var även ... *TRUMVIRVEL* ... JEDWARD <333 Har saknat dem. Skrattade så micket att jag har träningsvärk idag.








xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0