mer uppdatering: paket






Paketet är på väg.....



För att sammanfatta helgen lite snabbt så träffade jag Marie och Laura från Birmingham i fredags. Vi skulle se Hadouken men det blev inte så. Istället beslutade vi oss för att gå till Koko. Knepigt folk och dålig musik men det var kul ändå. Träffade Plupp!!

Lördag och söndag blev två turer ner till West End för att reka lite inför eventuell shopping. DET ÄR ISKALLT IGEN NU. Vet inte hur många minusar men vettenpölarna har iaf frusit...

Idag är det book club här i huset. Tre av tjejerna kan dock inte komma så jag har blivit utsedd till sjätte, sjunde och åttonde medlem. Alltså.. eh ja ^^





xx

Kommentarer
Postat av: stina

STINA! :O mina eviga roliga berättelser har kommit till sitt slut! Vad ska du nu njuta av?

GABRIEL HAR SKAFFAT FLICKVÄN?!



och ja. det stoppar mig(!!!)

2010-02-01 @ 16:52:33
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: stina igen igen och igen.

förresten. Mediaklassen i Piteå ska till London och frida och elin (grundarna till alla dom hetsigaste uttrycken) vill ha lite bra tips på vart man kan rocka hårdast?.. typ. och sånt annat sköj.

2010-02-01 @ 17:46:27
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0