i drive up to muswell hill. i've even been to selsey bill



Vi skulle ju se Surfer Blood på Koko igår. HAH.


Antog ju bara att de headlinade så vi var där i tid för sista bandet. Gissa om vi missade dem eller om vi missade dem. Jaja, vi fick ju iaf se nåt annat bra band så det kändes ok ändå. Dock har Koko sån äckelmusik på fredagar att det var sista gången jag gick dit iaf, hahaha. I vanlig ordning lyckas man ALLTID möta de mest intressanta människorna på väg hem/nattbussen.


Annat intressant: Robert Pattinson har blivit sedd i Muswell Hill (10 min härifrån). Han hade nyckel till ett hus - bostad undras? I ALLA FALL så var jag ju tvungen att delge Veronica - som för övrigt anser Rob vara samhällets fiende numero uno pga hans shampoo eller nåt - detta. Extremt rolig reaktion och hennes kommentar var (ungefär): ÅH NEJ NU MÅSTE DU ÅKA DIT OCH LÄGGA VITLÖK UTANFÖR HANS DÖRR SÅ ATT HAN INTE GÅR UT!!! SAMT STALKA HUSET LITE OCH SE OM TOM GÅR DIT.....





xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

anledningar till att vara anti-pattinson.

1. han har själv sagt att han duschar sällan (man kan ju titta på hans hår som bevis).

2. hans hår.

3. hans ögonbryn.

4. hans val av karaktärer.

5. hans tänder.

6-10. Hysterin om att han skulle vara snyggaste mannen i världen.



Om du lägger vitlök utanför dörren tar jag garanterat med grillchips. ;)

2010-02-06 @ 16:51:25
Postat av: sarah

jag tar också med grillchips då :p

2010-02-07 @ 10:54:56
Postat av: stina

alltså.......... Varför vara anti- pattinson när han faktiskt råkar vara VÄLDIGT snygg? (mest på grund av att hans hår är underbart (på grund av att han duschar sällan?))

Jag lovar att ta med 1000 påsar grillchips om du hemsöker honom och tar kort på honom åt mig!

(det vore dessutom en himla fin historia. synd att han inte börjar på T annars hade ju JAG kunnat hemsöka honom för ett tredje T.... )



dessutom: jimmy jansson låten är bara himla bra!

2010-02-07 @ 22:24:39
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0