glad jul eller vadå.



ASSO. Jul kännetecknas av tre saker.

1) Man måste städa och
2) man får vänta hela dagen på att äta mat. Någonstans vid tvåtiden (ungefär nu alltså) börjar man bli hungrig men man får inte äta förrän vid sex eller nåt.
3) Den sista är hela den här jävla mentaliteten att man måste vara glad och snäll och tänka på sina medmänniskor. Typiskt människor att nedlåta sig till att tänka på andra åtminstonne en månad om året.

Jag hatar folk.


Och Kalle Anka.



Men nu ska jag ha en trevlig jul i alla fall. God afton mina vänner.




xx

Kommentarer
Postat av: stina

Nej. det värsta är den perfekta bilden av del perfekta julen och perfekta familjen och ljuva stämningen.

Den bilden ger ångest över att man måste uppfylla den vilket leder till stress, bråk, och annat jävligt. Därför blir inte julen mysig över huvudtaget.



När jag ska ha julafton ska jag bara laga lite mat, lite. och skita i städningen. Det kommer fan äga.

2010-12-24 @ 14:19:02
URL: http://stinabergdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0