a comet appears



Topp 2 saker under veckan:


1. Fann min kamera igår!! Glädjetårarna skulle kunna ha fyllt ett mindre badkar. Var så arg häromveckan när jag upptäckte att den var försvunnen. Jag har nämligen inte lagt in några bilder sedan i somras för sladden var borta. Gissa om jag hittade den när jag letade efter kameran eller...

2. Har sett en kille som är sjukt likt Johnny Flynn här i Vässan. Har funderat på att logga in på fb före 1 jan bara för att kunna säga det till Stina, ehehe. Dessutom är Stina i Piteå vilket innebär att jag kommer få höra ett flertal roliga historier inom en snar framtid .



xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

SV:hihi visste att du skulle veta det :) precis taget från titanic (eller celine dion om man så vill)

2010-12-27 @ 16:39:08
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: stina

haha. överv'gde starkt att ej kommentera bara för att få dig att logga in på fbook. Nåväl.

DIN TIDNING ÄR PÅ MIN KÖKSBÄNK.

stackars Johnny killen, du kommer följa efter honom....

och i övrigt så har inget såååå spännande hänt. Killen på G var ju liksom i din födelseort, och han på S smsar bara mig när det är körigt med tjejen, vet ej vad han gjorde i helgen.. haha. Fast lite annat hända ju ................................. såklart.

2010-12-28 @ 13:01:25
URL: http://stinabergdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0