when you come around



Idag är det skolbörjning (ett ord som kommer att införas i SAOL ca 2013 tack vare den oerhört kreativa ungen Friday) men det enda jag tänker göra är gnälla.


1) Det är alldeles för varmt ute!! Kanske går ut ikväll vid halv 9, men inte innan (ja, jag kollade upp när solen kommer gå ner).

2) Seetickets gör återigen sitt bästa för att förstöra mitt liv. Skulle ju sälja min Reading-biljett och det gick ju så fantastiskt smidigt att man borde ha börjat ana oråd för länge sedan.

I alla fall så skulle Seetickets ha skickat biljettfanskapet för ungefär två veckor sedan. Igår fick jag ett mail om att de skulle skicka den idag och idag fick jag ett mail som säger att den kommer att finnas på biljettkontoret vid Reading.

...

JAG DÖR. Hur ska jag kunna skicka biljetten till den som har köpt den nudå? Nej precis, det kommer ju inte att gå. Så jag skickade ett argt mail och klagade över bristande information och sedan frågade jag - vänligt - om det går att skicka till en UK-adress. Då kan ju köparen få den direkt. Det värsta med hela grejen är att de gjorde exakt samma sak till Hop Farm Festival i juni. Blir tokig. (TIPS: Använd endast wegottickets och ticketweb. De har aldrig svikit mig)


3) FOLK. Det finns två sorters folk:

Grupp A: Man antar att man vet var man har dem och sedan har man inte det.
Grupp B: Man antar att man inte har en aning om var man har dem och sedan har man inte det.

Insåg detta häromdagen efter ett intressant samtal och ett intressant telefonsamtal.



and well yes, i left my heart in a provincial town


xx

Kommentarer
Postat av: stina

Hej du! anländer på tisadag! JIPPIE :D och åker på torsdag (inte jippie tilblaka till skogarna:(... )

2010-08-23 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0